Zet échte stappen in je marketingaanpak voor meer resultaat.

Ben je het beu om je marketing in het weekend of tussen 9 en 11 ’s avonds te doen?
Klaar om je marketing eindelijk aan te pakken op een manier die werkt voor jou?
Wil je tijd en energie investeren om dit goed te doen?

Dan is een individueel marketing coachingstraject iets voor jou!

Wat houdt dit traject in?

Uiteraard kijken we naar wat jij nodig hebt, wat jouw vragen zijn, het is per slot van rekening een individueel traject.
Maar daarnaast gaan we dieper in op de stappen die nodig zijn om tot een marketingaanpak te komen die past bij jouw bedrijf.

  • Wat wil je bereiken met je onderneming? Wat is je doelstelling voor het volgende jaar? Dit vormt de basis en dus hét vertrekpunt om alles wat je wil doen in je bedrijf aan op te hangen.
  • Hoe helpt je marketing om dit te realiseren? Wat zijn je marketingdoelstellingen? Marketingacties bestaan er in alle maten en gewichten. Maar ze hebben niet allemaal hetzelfde resultaat en dus helpen ze ook niet allemaal om een bepaald doel te bereiken. We gaan dus na welk type acties jouw doelstellingen ondersteunen.
  • Welke marketingacties passen bij jou en je bedrijf? Ben je een face-to-face mens, leef je op social media, geef je graag workshops? Het antwoord op deze vraag is cruciaal. En ja, je zal wel eens uit je comfort zone moeten komen, maar het moet haalbaar zijn. Anders kan je het niet volhouden. En marketing moet je blijven duren, zolang je ondernemer bent.
  • We maken een concreet plan voor 3 maanden. Hiervoor gaan we na hoeveel tijd je aan marketing kan besteden. Dit vormt de basis .  En dan begint het echte werk….een plan maken. Concreet, stap voor stap, op papier of digitaal (wat het beste bij jou past). Je krijgt geen structuur opgelegd, geen invulplan, geen vaste methode, … Nee, we kijken wat werkbaar is voor jou en maken zo een plan.
  • Evalueer, stuur bij en plan verder. Een belangrijke stap die vaak vergeten wordt, omdat we doorgaan naar het volgende. Je acties regelmatig evalueren, kijken wat goed gaat, wat beter kan en of het resultaat is wat je wil, helpt je bij het verder plannen.

Wanneer is dit iets voor jou?

  • Dat je marketing beter kan, dat besef je, én je bent bereid er de nodige tijd en energie in te steken.
  • Je wil graag de basis juist hebben zodat je geen acties doet om acties te doen.
  • Over die acties gesproken, ontdekken welke het beste bij jouw bedrijf passen zou je minder tegenhouden om marketing te doen.
  • En zoeken naar de acties die de meeste impact hebben en dus ook resultaat, daar heb je wel zin in.
  • Maar vooral, je wil dit niet alleen doen, het zoeken, leren, …. dat vraagt nog meer tijd. Een sparringpartner, iemand die je coacht en meedenkt, dat is wat je zoekt.

Wil je zo’n individueel traject volgen?

Om je zo goed mogelijk te kunnen coachen, start ik elke maand maximum 4 trajecten op. Wil jij 1 van die 4 zijn?
Stuur dan een mail naar christine@oktine.be of boek een marketingbabbel op deze pagina.
Dan kunnen we samen zien wat je al doet in marketing, wat je wil bereiken en hoe ik je kan helpen.

Hopelijk tot snel!