Individuele marketingcoaching

Zet échte stappen in je marketingaanpak voor meer resultaat.

Een individueel marketingcoaching traject vertrekt vanuit jouw bedrijf en jouw doelen.
Door even 2 stappen terug te zetten en eens vanop een afstand naar je bedrijf te kijken, gaan we ontdekken wat je concrete doelen zijn voor de toekomst op korte, middellange en lange termijn.

We onderzoeken je doelgroep en finetunen indien nodig. Heb je meerdere doelgroepen? Geen probleem! Ik ga je niet doen kiezen. Maar je wel bewust maken welke impact dit heeft op je marketingstrategie.
Niks onoverkomelijk, geen paniek!

En dan begint het matchen van doelgroep, doelen en marketingacties die je kan doen. Er zijn talloze opties, dus we vinden zeker iets dat bij jou past. Belangrijke sidenote: het is jouw bedrijf, dus jij beslist uiteindelijk. Ik ben je marketingcopiloot, niet de piloot. 

Verwacht je niet aan een theoretisch traject maar echt praktische oefeningen, how-to's, tips en hands-on hulp indien nodig.
Van bij het begin is er ruimte voor vragen die je hebt, zodat je vooruit kan met je bedrijf zelfs wanneer we rond je doelen en doelgroep werken. We kijken naar wat jij nodig hebt, wat jouw vragen zijn, het is per slot van rekening een individueel traject.

Wat houdt dit traject in?

Wat wil je bereiken met je onderneming?

Wat is je doelstelling voor het volgende kwartaal, half jaar en jaar? Dit vormt de basis en dus hét vertrekpunt om alles wat je wil doen in je bedrijf aan op te hangen. En hoe vertaal jij je bedijrfsdoelstelling naar je marketingdoelen?
Wat zijn de verschillende stappen om dit te bereiken?

Wie wil je bereiken? 

Wie is jouw ideale doelgroep? Of heb per meerdere?
Door een aantal oefeningen te maken, ontdekken we of je doelgroep al helder is of niet. Is dat niet het geval, dan gaan we je doelgroep definiëren of finetunen.
Je doelgroep helder hebben is superbelangrijk! Het maakt je leven veel makkelijker als je gaat kijken welke marketingacties je gaat doen. 

Welke marketingacties passen bij jou en je bedrijf?

Marketingacties bestaan er in alle maten en gewichten. Maar ze hebben niet allemaal hetzelfde resultaat en dus helpen ze ook niet allemaal om een bepaald doel te bereiken. We gaan dus na welk type acties jouw doelstellingen ondersteunen.
Ben je een face-to-face mens, leef je op social media, geef je graag workshops? Het antwoord op deze vraag is cruciaal. En ja, je zal wel eens uit je comfort zone moeten komen, maar het moet haalbaar zijn. Anders kan je het niet volhouden. En marketing moet je blijven doen, zolang je ondernemer bent.

We maken een concreet plan voor 3 maanden.

Hiervoor gaan we na hoeveel tijd je aan marketing kan besteden. Dit vormt de basis .  En dan begint het echte werk….een plan maken. Concreet, stap voor stap, op papier of digitaal (wat het beste bij jou past). Je krijgt geen structuur opgelegd, geen invulplan, geen vaste methode, … Nee, we kijken wat werkbaar is voor jou en maken zo een plan.

Evalueer, stuur bij en plan verder.

Een belangrijke stap die vaak vergeten wordt, omdat we doorgaan naar het volgende. Je acties regelmatig evalueren, kijken wat goed gaat, wat beter kan en of het resultaat is wat je wil, helpt je bij het verder plannen.


Wanneer is dit iets voor jou?

  • Dat je marketing beter kan, dat besef je, én je bent bereid er de nodige tijd en energie in te steken.
  • Je wil graag de basis juist hebben zodat je geen acties doet om acties te doen.
  • Over die acties gesproken, ontdekken welke het beste bij jouw bedrijf passen zou je minder tegenhouden om marketing te doen.
  • En zoeken naar de acties die de meeste impact hebben en dus ook resultaat, daar heb je wel zin in.
  • Maar vooral, je wil dit niet alleen doen, het zoeken, leren, …. dat vraagt nog meer tijd. Een copiloot, iemand die je coacht en meedenkt, dat is wat je zoekt.

Wil je zo’n individueel traject volgen?

Prima!
Om je zo goed mogelijk te kunnen coachen, start ik elke maand maximum 4 trajecten op.
Er zijn verschillende opties en om goed in te schatten welk traject voor jou de beste optie is, doe ik graag een gesprek. 

Wil jij 1 van die 4 zijn? 
Stuur dan een mail naar tinne@oktine.be 


Nog niet overtuigd?
Lees hieronder de getuigenissen van enkele klanten die al een traject volgden.


Tinne maakt het helemaal waar: via een echte persoonlijke en no-nonsens aanpak krijgt ze je doelen helder en wordt digitale marketing kinderspel. Ik kan iedereen alleen maar haar coaching traject van harte aanbevelen.

Karin Kieden - K2 architecten



Eerst en vooral ik heb veel dingen helderder en duidelijker. Je hebt voor mij ook echt de barrières om te posten omlaag gehaald. En dat het echt op mag hoe het klopt voor mij. Ik heb ook beslist om stilaan dingen te delen waar ik mee bezig ben. Hoe ik me voel en wat er gebeurt. Dus daar ben ik heel blij mee.

Ann Janssen - HappyBalannced



Ge verkoopt geen lucht, maar geeft advies op maat en niveau van je klant. En vooral met praktische handvaten, zodat ik weet wat en hoe ik het kan doen.

Katia Van Hove - Eco-way


KMO-portefeuille dienstverlener

Voor dit traject kan je gebruik maken van de KMO-portefeuille.
Meer info vind je via




keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x